tirsdag 10. august 2010

Sosialisering

Idag kom Eirin, hennes 2 barn på 4 og 7 år, og hennes 2 år gamle gordon setter tispe opp for å hilse på Zofia. 
Syns det gikk ganske bra, dem gikk godt overens. Zofia så ut til å markere at hun var sjef her, noe som sikkert er naturlig siden dette er hennes territorium vil jeg tro.. Vi skal ta dem med på tur sammen senere i uka, så dem får springe løs sammen, da tror jeg nok de vil finne hverandre. 
Julie og Adrian syns det var morsomt å leke med Zofia, dem kasta ball som hun løp etter, noe hun også syns var gøy =) Jeg så på henne at hun var mer forsiktig med dem også, hun har altså ikke noe imot å leke med barn ser det ut som ^^

Blir muligens å dra over til Hulløya senere idag, hvor pappa og Wenche har hytte. Lisbeth og Hans (min søster og hennes samboer) skal dit en tur imorgen.. Dem har 2 samojeder, tisper, som jeg er spent på hvordan Zofia reagerer på. Så har jo hyttenaboene hunder også på øya.. Blir spennende å se =)

Ellers idag har jeg latt Zofia stå ute alene en stund.. hun er veldig opptatt av å ho kontroll på hvor jeg er og dilte etter meg overalt. Så begynner smått å venne henne til at jeg kan være borte en stund. Det kan jo være hun er slik nå som alt er nytt for henne? at hun er litt redd for at jeg skal bli borte.. ikke helt sikker på akkurat det. 

2 kommentarer:

  1. Hej. Grattis till din nya familjemedlem!! Kul att läsa om hur Zofia är, liknar sin mor tycker jag :). Jag har Safir, Zofias mamma.
    Lycka till!
    Mvh Sandra & Safir

    SvarSlett
  2. Takk :) Trivelig at du er innom og ser :)

    SvarSlett